Sunday, July 11, 2010

My Birthday Party!! 私のお誕生日会★







Today was my b-day party at Delthorn Park!! Today's theme was Monkey, Banana ( Yellow & Pink) so mama made many decorations such as bananas on the plate and happy birthday sign with bananas with my photo!! I had a great time and so happy to see all my friends!! Love, Brigitte
今日は、私のお誕生日会!Delthorn公園で開いてくれました。今回のテーマは、お猿さん&バナナ(色はピンクと黄色)だったから、ママがバナナのプレートを作ってくれたりHappy Birthdayのサインを私の写真付きバナナで作ってくれたりしました。お友達ととっても愉しい時間過ごせたよ!ブリジット





No comments:

Post a Comment