Saturday, January 8, 2011

No more thumb-sucking...? おしゃぶりはおしまい。。?

Listen to my sad / happy? story! I got my left tumbs cut yesterday. Then mama put medicine & bandaid on it. I've realized that I can't suck my thumb. No.. have to be the left one. Papa & Mama thought I couldn't sleep all night because of the pain. But, they have realized that it was because I couldn't reach my left thubs! Yes, it was a huge deal for me! Mama was hoping that I will grow out of it with this opportunity! I don't even know myself. so... to be continued....!! Love, Brigitte


聞いてー、私の悲しい(そして嬉しい)お話。昨日ね、左の親指を切ちゃったの。でね、ママがお薬とバンソコを貼ってくれたの。大変なことに私はそれ以来指チュチュできないの。ううん、右の親指じゃだめなの。パパとママは昨夜私が何度も泣いて起きてくるからよっぽど痛いのかと心配してくれていたんだけど、そうじゃなくて指チュチュが出来ないから私が落ちつかないことに気が付いたの!そう、私にとっては大事だったの!ママはこのままおしゃぶりが終わればいいのにとちょっと喜んでた。う~ん、自分でもどうなのかまだわかんない。このお話は続く。。。!ブリジット



No comments:

Post a Comment