Thursday, June 30, 2011

Mama & I enjoyed Leah's cupcake! 私もママもリアのカップケーキに夢中☆


















Mama's friends got together and surpirsed her with yummy cupcakes that Leah baked for her! Everyone was laughing as I blew mama's candle!!! Well, I just need to wait one more day:) Love, Brigitte


ママのお友達がみんなあつまってまたまたサプライズパーテイ!リアの手作りカップケーキは最高だったよ!私がママのろうそくの火消したからママ達みんなで爆笑~~ 私も、後一日待てばろうそくの火ふってできるんだねー。ブリジット

No comments:

Post a Comment