Monday, July 25, 2011

July B-day party at Suika! すいか7月のお誕生日会☆






















There was a b-day party for July at Suika preschool today! I was the one of b-day kids and got to go up on the stage! Mama was so proud that I was able to answer with my name, age and favorite food! I'm Brigitte! I'm 3 years old. I love an apple!! Miyu and Miyu's friends were so happy for me and all cheered for me!! Love, Brigitte


今日はスイカ幼稚園で7月のお誕生日会がありましたー!みんなの前で紹介され、ステージに座って祝ってもらいました。ママは私が大きな声でお名前、お年、好きな食べ物を答えられたからとっても嬉しそうでした。「ブリジットです!」「3歳です!」「りんごが好きです!」未愉と未愉のお友達がみんなブリちゃーん!って喜んでくれました。ブリジット

No comments:

Post a Comment