Saturday, October 1, 2011

Papa&Mama's wedding anniversary Dinner! パパとママの結婚記念日デナー♪
















Since mama was in Japan, and also got busy in September, we couldn't celebrate earlier, but today:) It was their 9th anniversary! Papa picked this Jazz restaurant where live band plays music for us! I was in a great mood entire 2 hrs dinner though we were the only children at the restaurant! Papa drew a picture of me, too! Love, Brigitte


ママが日本に行っていたり、忙しかったりで9月にお祝いできなかったので今日みんなでお祝いしました。9年目の結婚記念日でしたー。パパがジャズを生演奏してくれる素敵なレストランを選んでくれました。子供は私達だけだったけど、2時間良い子でいましたー。パパが私の似顔絵も描いてくれたんだああ。ブリジット

No comments:

Post a Comment