Wednesday, December 19, 2012

Suika's Christmas Party! すいか幼稚園クリスマス発表会★






Yay!! I had a blast doing the play ( I was a giraffe!) at Suika's Christmas Party! Though I couldn't start practicing till December ( Everyone has started since November!), I did a great job! Mama had to go work, but was able to watch entire show!). Love, Brigitte

イッェ~~ィ!すいか幼稚園のクリスマス会で劇をしたんだけどすっごく楽しかった。私はキリンさんだったの。みんなは11月から練習してたのに、私はお休みしてて遅れてしまったけど、ばっちりだったよ!ママはお仕事あったけど、私たちの発表は全部みてくれたよ。ブリジット

No comments:

Post a Comment