Sunday, May 26, 2013

Sequoia National Park! セコイア国立公園☆


Here we are at Sequoia National Park for our weekend trip! Yes, I'm so brave and do what everyone else do! Initially, only Miyu was gonna climb up to this big Tunnel Rock, but I started crying 'cz I wanted to try, too! Sure enough Miyu was so scared on the top, but I had a big smile on me! I had no problem to do the first easy hike up to Moro rock! The scenery was spectacular!! Love, Brigitte

家族でセコイア国立公園にプチ旅行へ行ったの。そう、私は何でも挑戦したくて怖いもの知らずだから、みんなのすること全部したいの。最初は未愉ちゃんだけ岩のトンネルの上に登るつもりだったけど私ものぼりたいーって泣いてお願いしたの。もっちろん、登った後は未愉ちゃんは怖がってたけど私は上機嫌だったんだよ。最初のハイキングは片道20分ほどの小高い岩のモロロックと言う展望台に登ったよ。頂上ではきれいな景色が見れて最高だったよ。ブリジット



No comments:

Post a Comment