Wednesday, July 31, 2013

Ba ba & I are in a team! ばあばとブリジットはいいコンビ♪


Ba-ba!!  I was so happy to see her again! She makes me happy and I make her happy. Ya-tan said that we are such a nice team! Love, Brigitte

ば~ば!またあえて嬉しいよ。ばあばはいつも私を笑わせてくれるし、私もばあばを笑わせるの上手なの。やーたんがね、私達二人はいいコンビだってえ。ブリジット

No comments:

Post a Comment