Tuesday, December 31, 2013

Wild dress up party! 変なファッションショー☆




 
10, 9, 8, 7, 6,.......1!! We did Count down party at Kanae's! We were so wild, and doing the funky dress up shows! We even wore underwear on our heads, hehehe. We eventually crashed while our parents were still playing poker! Love, Brigitte
 
10、9、8、7、6、。。。。1!かなえちゃん宅でカウントダウンしたんだ。私達はかなりハイテンションでおかしなファショんショーをしてたの。パンツを頭から被ったりしたんだよ。。(笑)。パパとママ達は夜中までポーカーしてたんだけどわたしたちは気がついたら寝てしまってたんだあ。ブリジット
 


No comments:

Post a Comment