Tuesday, March 11, 2014

I'll always loved you, Angel! エンジェル、ずっと大好きだよ。


Our Angel has to go to heaven tonight.  Angel was here before I was born, so she was my oldest sister.  Thank you so much for letting me play with you.  I've always loved you, and will always love you forever.  Love, Brigitte

私達のエンジェルが今夜天国へ行かなくては行けませんでした。エンジェルは私が生まれるよりもっと前からこのお家にいたから私の一番上のお姉ちゃんだったの。いつも、遊んでくれてありがとう。ずっと大好きだったし、これからもずーっと大好きだよ。ブリジット

No comments:

Post a Comment