Tuesday, July 22, 2014

Sleepover with Yuna! ゆなちゃんとおとまり会★

Good morning! Yes, my friend Yuna slept over with us for the first time! She did just fine:) She seems want to stay one more night!!  Look at our breakfast! Yuna & I ate rice & miso soup and then Miyu & Haruka ate cereal! Love, Brigitte

おっはよう!今日は私のお友達「ゆなちゃん」が生まれて初めてお泊りにきてくれたの。全然平気だったよね!もう一日お泊りしたいとまで言ってくれたんだあ。朝ごはんは別メニューだったの。未愉&はるかちゃんはコーンフレークでゆなちゃんと私はご飯&お味噌汁だったの。すごいでしょ!ブリジット




3 comments:

  1. おいマンコ達❤️ヤらせろ❤️

    ReplyDelete
  2. just look at them sexy lil tittybuds on the girl on the right sex with her would be amazing, i want to start with the youngest first though just enjoy the feel and taste of herpussy and the softness of her mouth sucking me

    ReplyDelete