Friday, October 31, 2014

Ashley & I are both Anna! アッシュリーと私はどっちもアナ☆





I was so happy to go school wearing Anna Costume with Anna hair style! Miyu is Elsa and I'm Anna which is perfect! But then, both Ashley & I like Anna:):) Luckily we wore different dresses from the different scenes! Love, Brigitte

今日はアナのドレスを着て、アナの髪型にしてもらって学校へ行けてうれしかったあ。未愉はエルサで私はアナだからちょうどいいんだけど、アッシュリーと私はどっちもアナ。彼女と私は、違うシーンのドレスを着たから被らなかったけどね(笑)。ブリジット

No comments:

Post a Comment