Saturday, April 18, 2015

Ouchy ear..お耳が。。。


Oh no~~~! While I was having such a great time at Marissa's I felt down and hit my ear to her clothing drawer and my ear got cut through... I was fine at that time, got worried and went home back to Papa & Mama. They took me to ER and had 3 stitches done.  I was a trooper!  Wow... we stayed 9:45 PM all the way to 4:00 AM.  What a night! Love, Brigitte

ウエ~~ン、マリーサのおうちで楽しく遊んでる時に転んで彼女の洋服ダンスで耳を当ててしまって貫通させてしまっちゃったの。。最初は平気だったんだけど心配だったから家に帰ってパパとママにみてもらったの。緊急病院で3針縫ってもらいました。病院では泣かなかったよ。(薬で沈静状態にしていたからね。。)なんと病院に夜の9時45分から明け方4時までいたんだよ。。。すごい経験だったね。ブリジット

No comments:

Post a Comment