Thursday, February 17, 2011

Smile from the back! 横から”チーズ~!”






Mama was taking Miyu's picture by saying "Smile!!!".
Though the camera was not facing to me, I kept smiling.... Mama was laughing so hard and took some photos of me, too!! Love, Brigitte
ママがね、”チーズ~!”と言いながら未愉ちゃんの写真を撮っていたの。私は、一緒にカメラに写ってるとばかり思ってずっと笑顔でカメラみてたの。(カメラは私の方向を向いてないのに。。。)ママがそれに気が付き大笑い!スマイルしてママを見つめる私を見てママが何枚か撮ってくれたのがこちらっ!
ブリジット

No comments:

Post a Comment