Thursday, January 19, 2012

How can I smile cutely?! どうやったらかわいく笑えるの??



So... mom caught me while I was not looking at the camera!! Love, Brigitte




だから、ママがわたしが自然に笑ってるところを撮ってくれましたー。ブリジット


..... how can I smile cute


。。。like Miyu?? I don't quite know.... !


どうやったら未愉ちゃんみたいにカメラを見て可愛く笑えるの??わかんないんだよね。。。


        






I was drinking milk so well, so asked mom to take a photo... Why? I don't know.




ミルクをちゃんと飲んでる時なぜかわかんないけど「写真撮って~~!」てママにとってもらったんだ。

No comments:

Post a Comment