Tuesday, January 17, 2012

We're Super Strong!! 私達はすっごい健康★

We were so fortunate to have a super strong immune system! Sadly, 25 kids got stomach flu on that night.... maybe they all got from the big party yesterday...! Miyu & I were with them yesterday and today, but didn't get it! My mom always makes us sanitize, wash our hand many times a day, and now I know why so important!! Love, Brigitte

ありがたいことに私も未愉も健康すぎるって言っていいほど風邪や病気にかかりません。悲しい事に、この夜25人のお友達がお腹のインフルエンザにかかってしまったの。。多分昨日のお誕生日会で。私も未愉ちゃんも昨日も今日もその子たちと一緒だったのに平気だったの。ママはいつも何度も何度も消毒や手洗いをしなさいって言ってるけどどうしてそれが大切かよくわかったよお。ブリジット

No comments:

Post a Comment