Thursday, August 30, 2012

Happy Birthday, Sana! さなちゃん、お誕生日おめでとう!






Yay, today' is a Sana's birthday party! Sana's mom made her dream come true - wants to go summer festival with her friends!! We turned into the party to summer festival!! We were able to enjoy many different fun games ( typical one at Japanese style summer festival!) together! Her birthday ice cake was also home made by Sana's mom & sana!! It was such a blast party!! Love, Brigitte

イエ~ィ、今日はさなちゃんのお誕生日会!さなちゃんのママがさなちゃんの「みんなと一緒に夏祭りに行きたい!」と言う願いをかなえてあげた素敵なお祭りスタイルパーテイだったんだ。ボール釣り、くじびき、つかみどり、ぷらばん作りとかのゲームが盛りだくさんだったんだあ。アイスクリームケーキもさなちゃんのママとさなちゃんの手作りだったんだよ。本当に楽しいパーテイだったよ。ブリジット

No comments:

Post a Comment